Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-11, 12:01   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Åby (11/5) - 44 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-074fc0cbda51

Fin jackpott och bra lopp. Sitter på ett hotell och kommer göra systemet från mobilen. I nuläget är det endast klart (99%) med spik på Conrads Rödluva. Övriga ifyllda lopp är bara lite hästar jag har i tanken. Så uppbyggnaden är långt från klar.

Inte optimalt med mobilen då jag inte kan få in lika mycket information som jag vill på kort tid. Dock är det Åby (söderbana) samt har jag hyfsad koll på startfälten i förväg.

Omgången riskerar väl att floppa utdelningsmässigt så det blir min största nöt att knäcka. Att bygga systemet med potential nu när jag spikar lampan i första. Måste lämna någon favorit utanför då jag kör ett matematiskt. Annars lämparvsig omgången bäst som reducerat men min polare var inte intresserad att knappa och ha sig så jag avstår själv att göra det via mobilen.

Häng på om ni tycker infon som kommer undervdagen känns bra. Ju närmare start ju mer komplett kommer systemets uppbyggnad att bli.

Inte optimala förutsättningar men jag gör mitt bästa. Trevliga lopp och vill vara med. Tänkte köpa en andel själv först bara men då veta lite om uppbyggnaden och inget passade mina tankar där då det riskerar att ge under tusenlappen etc.

Därför kör jag ett eget. Inga begränsningar på antalet andelar. Inlämning efter 16.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-074fc0cbda51
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 12:36   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Börjar få till spikarna även om det kan ändras med viktig information. Men rycker Promo Kemp trots bakspår i ansra avdelningen till 7% passar perfekt för att få potential i omgången. Island Life tvekar jag fortfarande på då jag i grunden vill ha med Björn Goop där med Lesperanza.

Övriga lopp kan ändras mycket även om gulddivisionen känns rätt färdig i mitt tänk. Avslutningen räcker normalt med tre hästar men med körning och annat kaos kanske 10-12 bjuds in som rena stjärnsmällar. Frågan är om det är värt att betala för dessa på ett matematiskt system. På ett reducerat kunde man haft en 4-8% på dessa.

Börjar få lite grundform på det hela nu.

Har någon tankar om något så ta det här i tråden!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 13:46   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Mest troliga förändringar är att plocka bort samtliga i sista utom 2,3 och 4. Det kapar ner storleken och vid fler andelar kan dessa pengar läggas i andra lopp. Blir oftast dumt att lägga så stor procentandel på "chanslösa" hästar även om jag ser dessa skrällar då och då.

Vi har ändå hyfsad potential i systemet och samtliga tre spikar är klara ifall inte något extraordinärt händer.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 13:50   #4
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Köpte en del.

Är Lillsvanen för dyr i guld? Tycker den passar utmärkt på distansen och nedstruken ett spår till slagläge, dessa lopp vinns ofta frånn innerspår, efter att tipsen gjordes!??

Vill väldigt gärna ha den med, men om inte så köp en del i mitt , jag har den, (men inte Island Life...)

NU TAR VI DEM!!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 13:53   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Köpte en del.

Är Lillsvanen för dyr i guld? Tycker den passar utmärkt på distansen och nedstruken ett spår till slagläge, dessa lopp vinns ofta frånn innerspår, efter att tipsen gjordes!??

Vill väldigt gärna ha den med, men om inte så köp en del i mitt , jag har den, (men inte Island Life...)

NU TAR VI DEM!!
Köper en i ditt då! Trodde inte du skulle kladda något idag.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-11, 14:02   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Formen kan vara bra. Spiken (17%) i första V4 vann. Hoppas det är en sådan dag då allt klaffar!

Får se hur mycket vi behöver banta på systemet.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td